1 Dernière modification par patrice.hardouin (14-10-2023 23:40:21)

Sujet : [Résolu] Installation de Galette

Bonjour,
je cherche à installer le logiciel de gestion d'association Galette. Dansles prérequis il est signalé une méthode d'installation que j'ai du mal à appréhender. Est-ce qu'il est possible de faire comme énnoncé dans la doc de Galette sur lescigales.org, à savoir «utiliser un sous-domaine» ou «utiliser un alias» ? https://doc.galette.eu/fr/develop/insta … ation.html
Cordialement,
Patrice

2 Dernière modification par patrice.hardouin (14-10-2023 23:40:39)

Re: [Résolu] Installation de Galette

C'est bon, j'y suis arrivé : il suffisait d'installer à la racine puis de générer un sous-domaine vers le sous-répertoire /webroot.

3

Create Your Own PokeChill
Create Your Own Pixel Flow Level
Create Your Own PokePlunder
Create Your Own pokemon tier list
Create Your Own Pokepath Tier List
New Model is Now! pokepath td game
Pokemon Coloring Pages is an exciting and strategic rogue-lite experience that redefines what fans expect from pokemon games.

4

Greate!  New Model is Now! Flux 2 Max AI AI Image Generator & Editor
The Forge Calculator
zootopia quiz
Flux 2 Free
Fish it!
Raise Animals
Grow a Garden Calculator
Welcome to Grow a Garden, the most popular Roblox simulation game! Plant seeds, nurture your crops, unlock adorable pets, and discover rare mutations as you build and expand your dream garden. Whether you love relaxing simulation games or crave a new tycoon adventure, Grow a Garden offers endless fun, surprises, and a vibrant community. Start your gardening journey now and see why millions of players are hooked!
Nano Banana 2